Miercurea fara cuvinte(partea a cincea) - Victory !



Povestea a inceput la Carmen.

32 Responses
  1. Unknown Says:

    Colosul din Rhodos...interesanta alegere!


  2. Interesantă poza!
    Zi frumoasă să ai!


  3. Intotdeauna mi-a placut poza asta Alice ! A fost chiar pe una din fostele mele template-uri de blog. Toate cele bune, multumesc de vizita si te mai astept pe aici !


  4. Ma bucur ca iti place Elena ! La fel si tie !


  5. Frumoase victoriile. Drumul până la ele este, însă, foarte greu...


  6. Cristi Says:

    Ma uit la imagine si ma gandesc ce mici suntem...


  7. Max Peter Says:

    În antichitate s-a realizat o astfel de lucrare. Cu mijloacele de atunci, a fost o adevărată victorie.
    Acum...


  8. Asa este Cristian. Partea frumoasa este atunci cand iti sunt rasplatite eforturile !


  9. Mici, mici, dar cu suflete mari Cristi !


  10. Acum mai bine ne uitam in spate Max Peter :)).


  11. Unknown Says:

    Sugestivă creatură.


  12. Da, se poate spune si asa Abbilbal :)). Multumesc de vizita !


  13. aA Says:

    parca are o bidinea in mana si picteaza cerul! majestuos!


  14. Anonim Says:

    De fapt este Apollo, unul din cei doi gemeni divini! Sora sa era Diana! Nascuti si crescuti in Insula Leuke, Alba, Serpilor. Mama lor Leta! Astazi noi am mostenit numele Padurii Letea cu herghelii de cai salbatici macelariti de mostenitorii tribali ai pamanturilor sfinte. Tot in delta exista canalele Papadia mica si mare, adica PAPA-DIA, Tatal Dianei.
    Tot in delta avem Chilia, nume mostenit dupa numele lui Achile, a carui cenusa a fost pastrata pe Insula Serpilor.
    Pt neavizati Nicolae Densusianu, muzeul hartilor si cartilor a lui Nastase (politicianul) si literatura de specialitate :)

    Deci imaginea e extraordinara! Felicitarile mele!

    PS. Nu m-am dat mare cu informatiile de mai sus, incerc doar sa aduc in minte adevaruri uitate, ingropate


  15. Zina Says:

    Mai degrabă sugerează victoria asupra naturii, căci Apolo-zeul luminii soarelui- le lumina calea corăbiilor, spre a intra în port, la adăpost de furtuni...
    E o fotografie pozitivă, te face să te gândeşti că totul va fi bine până la urmă !


  16. Costin Comba Says:

    Frumoasa pictura.


  17. Dap, si eu am zis la fel Redsky !


  18. Impresionante cunostintele tale Belsim. Multumesc de vizita, ma bucur ca ti-a placut si te mai astspt pe aici !


  19. Cama asa ceva Zina !


  20. Asa e Costin. O seara frumoasa !



  21. IULISA Says:

    Nu stiu daca ceva din ce as putea reda in cuvinte poate exprima reala mea parere despre ceea ce a reusit sa imi incante realmente privirea. SUPERB!!!



  22. Ma bucur ca ti-a placut Iulisa ! O seara frumoasa !


  23. Tudor Enea Says:

    Salutari. Imi plac fotografiile ce exprima suprematia.
    Seara faina!


  24. CARMEN Says:

    plina de simboluri aceasta fotografie! frumoasa alegere! Happy WW! :)


  25. pandhora Says:

    forta retinuta...asta imi sugereaza fotografia...totusi...uneori forta este un colos cu picioare de lut...


  26. Sorin Says:

    Cam greu am reuşit să pot lăsa un comentariu , nu mi s-a întâmplat până acum ai un ceva care mă de-loghează .
    Impresionat , denotă forţa şi măreţia umană !!


  27. Asa e Sorin. Este una din acele poze care ma lasa pur si simplu uimit de maretia unor lumi de mult apuse. O seara frumoasa !


  28. Si mie la fel Tu26dor. La fel si tie !


  29. Asa este Carmen. Ma bucur ca ti-a placut. O seara frumoasa !


  30. Cam asa ceva am vrut sa sugerez pandhora. Ma bucur ca mi-a iesit si v-a placut !


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !