Linistea serii de duminica(3)



O seara frumoasa si linistita !

16 Responses
  1. pandhora Says:

    e mult de cand nu am mai ascultat reggae...multumesc :)


  2. Max Peter Says:

    Văd că pandhora mi-a luat-o înainte... şi mi-a mai luat şi vorba din gură. Este o piesă devenită aproape clasică, foarte frumoasă.
    O duminică liniştită.


  3. eddy Says:

    Multumesc ,mi-a placut piesa.O seara frumoasa!!


  4. Gânduri bune la ceas de seară, Rappa...


  5. Sophie Says:

    seara frumoasa si tie


  6. Cu placere Pandhora !


  7. Multumesc la fel Max Peter !


  8. Ma bucur sa aud asta Eddy. Multumesc de vizita si te mai astept pe aici !




  9. Lillee Says:

    La fel si tie. O seara de... luni linistita. :D


  10. Salutari de la Vrancea Andrei!


  11. Multumesc de vizita Lillee !


  12. Multumesc si ma bucur ca ati trecut pe aici doamna Elena ! Toate cele bune !


  13. gabriela Says:

    o piesa minunata, pe gustul meu, si pe care nu am ascultat-o de muuuuuult.:) Multumesc!


  14. Cu placere Gabriela. Ma bucur ca ti-a placut. O seara frumoasa si te mai astept pe aici !


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !