Fara halfe

Nu imi plac jumatatile de masura...pot spune chiar ca le detest. De ce ?...pentru ca nu aduc nimic bun, nimic concret, doar o chestie intermediara. Nu exista asa ceva, totul este intr-un fel sau altul, toate au o rezolvare, o cauza, o vina, o solutie(care poate fi vazuta sau nu, vruta sau nu, gasita acum sau mai tarziu), pentru toate exista un raspuns(din nou vrut sau nu, adevarat sau nu, sincer sau nu, etc). Si acum vine mareata intrebare : "De ce nu se poate sa umblam in lumea asta fara halfe ?...nu am gasit un raspuns. Eu sunt omul caruia ii place sa rezolve, sa stie cum e situatia de fiecare data, fie ea frumoasa sau mai putin. Nu imi plac situatiile care raman in aer, raspunsurile de acest gen, situatiile de acest gen si in general orice chestie care pluteste undeva la mijloc...din punctul meu de vedere sunt doar lasitati, frica de adevar(si e dureros pentru ca adevarul este luminator, revelator, si intr-un cuvant Calea) sau de a ne asuma niste responsabilitati.

Daca stau bine sa ma gandesc, in lumea reala exista 2 tipuri de oameni, femei si barbati, oameni buni si oameni rai, oameni curajosi si oameni lasi, puternici si fricosi, optimisti si pesimisti si lista poate continua. Ati vazut voi vreo categorie intermediara intre aceste genuri ?...nu prea cred. Exista adevarul si minciuna, monocromatismul si coloraratura, ca sa zic asa, soarele si luna, ziua si noaptea, da sau nu si cate si mai cate...de ce tinem unii dintre noi sa intervenim intre chestii ?...e inutil, uneori chiar enervant si fara nici un fel de noima. Ce raspuns este acela "nu stiu"...pai ori da, ori nu ?...nu stiu...in realitate nu se vor a fi zise sau aflate niste lucruri, pentru ca s-ar schimba poate(sau nu) unele pareri, mentalitati sau idei. Eu cel putin asta cred...cat despre mine...sunt satul de jumatatile astea de masura pana in gat. Prefer ca intotdeauna sinceritatea si adevarul...poate sa doara sa nu...oricum totul iese la iveala mai devreme sau mai tarziu...

Asta e unul dintre principiile care ma ghideaza in viata...poate de asta sunt si atat de sufletist si dau totul in proiectele mele care merita tot efortul...de ce ?...macar stiu ca nu am avut de pierdut nimic si ca nu mai puteam sa fac nimic in plus in cazul unui esec, iar in caz de succes, va spun eu, nu exista satisfactie mai mare.

Lasati halfele si eu va garantez ca va va fi mult mai bine. Ne mai citim;)

In final o melodie reprezentativa : Bitza - Lasa-i sa astepte
5 Responses
  1. crystalball Says:

    mda, pacat ca nu toti gandesc ca noi..
    jumatatile de masura sunt pt acei care nu stiu ce vor de la viata, indecisi, pt cei ce nu puterea de hotari pe moment, pt cei reflexivi, pt cei ce cantaresc problema inainte sa zica da sau nu, pt cei ce se lasa in voia sortii, pt cei ce se ascund dupa cuvinte, pt cei ce le e frica sa spuna ce gandesc pe moment, pt cei ce ii lasa pe ceilalti sa decida pt ei, pt cei ce nu au control asupra vietii..
    eu prefer sa zic pe loc da sau nu, nu regret daca am zis gresit (probabil nu s-a intamplat asta prea des, nu imi aduc aminte cand:)), nu imi place sa reflectez prea mult pt ca nu imi place sa pierd timpul, stiu ce vreau de la viata nu ma incadrez in nicio categorie de mai sus, problema ar fi ca ma razgandesc, rar, dar se mai intampla, insa ce e mai rau este sa stai langa o astfel de persoana ce spune nu stiu..


  2. Foarte bine punctat. Desi urasc jumatatile de masura, am observat ca mie imi place sa stau putin(uneori prea mult:D) sa ma gandesc si sa reflectez asupra unei chestii...nu ca sunt nehotarat sau ca nu stiu ce imi doresc de la viata, dar pur si simplu imi place sa vad un lucru din mai multe perspective. Chestia asta ma face sa gandesc mai obiectiv, dincolo de subiectivitatea pe care trebuie sa o acordam fiecarui lucru al vietii noastre


  3. crystalball Says:

    deci si tu umbli cu halfe:)))


  4. Eu nu consider ca a sta sa te gandesti este o jumatate de masura...nu e vorba de decizii aici, pentru ca atunci cand sunt de luat, se iau destul de rapid pentru ca ma cunosc pe mine...eu ziceam ca imi place sa stau sa ma gandesc uneori(si subliniez doar uneori pentru ca vad ca se intelege gresit) la anumite lucruri.end cu punct.



Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !